Expedieri și returnări
Expedierea pachetului dumneavoastră
Pachetele sunt în general trimise în 1-2 zile de la primirea plății și sunt expediate prin FAN CURIER cu urmărire și livrare fără semnătură. Orice metodă alegeți, veți avea o legătură pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.
Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuril de livrareand shipping fees will apply to each of them. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.
LIVRAREA BUNURILOR. TRANSPORTUL. RECEPTIA BUNURILOR
- Livrarea produselor se efectueaza de catre Vanzator pe cheltuiala Cumparatorului, cu terte persoane, care raspund fata de acesta.
- Vanzatorul va ambala bunurile si le va pregati de transport. Ambalarea se va face in mod corespunzator, potrivit cu natura bunurilor.
- Livrarea se va face la locul si data aratate de Cumparator in comanda.
- Receptia cuprinde identificarea si verificarea cantitativa si calitativa a bunurilor care se livreaza. Aceste bunuri livrate se vor receptiona la locul de destinatie al Cumparatorului.
- Receptia cuprinde receptia cantitativa, prin numararea produselor si receptia calitativa a marfii.
- Vanzatorul se obliga sa livreze produsele etichetate si ambalate conform normelor in vigoare.
- Receptia cantitativa si calitativa sus-indicata se va face odata cu livrarea marfii si prin aplicarea de catre delegatul Cumparatorului a stampilei de receptie pe factura fiscala emisa de Vanzator. Prin aplicarea acestei stampile, se confirma faptul ca marfa este corespunzatoare din punct de vedere cantitativ, dar si calitativ.
- Despre orice lipsuri cantitative sau calitative ale produselor se va face mentiune pe documentele insotitoare ale marfurilor.
- In cazul in care la receptia marfii se constata diferente cantitative sau calitative Cumparatorul este obligat sa anunte in cel mai scurt timp Vanzatorul si sa faca dovada deficientelor constatate la receptie. In cazul in care se constata si de catre Vanzator toate lipsurile semnalate de catre Cumparator, Vanzatorul va storna marfa nereceptionata in termen de 24 ore de la data la care s-a facut receptia sau se va putea intocmi o factura de returnare a respectivelor produse.
In cazul in care Cumparatorul nu intelege sa reclame deficientele constatate imediat , respectiv in maxim 24 de ore, acesta isi pierde dreptul de a mai formula orice obiectiune cu privire la produsele achizitionate.
-. Cumparatorul are dreptul sa refuze primirea unor marfuri doar in urmatoarele conditii:
a) Marfurile sunt deteriorate sau necorespunzatoare calitativ;
c) Marfuri neinsotite de certificat de calitate;
d)Marfuri livrate fara o comanda ferma din partea cumparatorului sau peste cantitatile comandate de acesta.
- La livrarea marfii Vanzatorul va onora doar ultima comanda lansata de Cumparator. Nu se admite cumularea si livrarea la o singura data a mai multor comenzi.
Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.